piątek, 29 lipca 2016

Sprzedaż akcji pracowniczych






Moja firma, w której pracuje, bardzo dobrze prosperuje na rynku i raczej rzadko mamy jakieś straty, a jeśli już to są one raczej minimalne i nie trzepie nas raczej po kieszeniach za mocno. Mogę więc spokojnie inwestować Zastanawiałem się właśnie nad sprzedażą swoich akcji pracowniczych, myślę, że jeśli tak dobrze stoimy z firmą,  to będzie mi się to opłacać.
Muszę tylko opracować plan i poczytać jak je najlepiej sprzedać i ruszam z tematem :)  W tym artykule http://www.phisa.pl/PL-H52/kupno-i-sprzedaz-akcji-pracowniczych.html jest dosyć prosto wyjaśnione, jak sprzedać, czy kupić swoje akcje. Gdyby ktoś był, w takiej samej sytuacji jak ja, to polecam :) Tylko teraz się zastanawiam w co zainwestować kasę jak je sprzedam, nie mam jeszcze pomysłu, może zainwestuje, w działki pod budowę domów. Trzeba się będzie poważnie nad tym zastanowić :) Pogadam o tym z rodziną najpierw, żeby nie było problemów.

1 komentarz: